DSpace
 

ULIS >
0.3. LUẬN ÁN - LUẬN VĂN >
3.1 Luận án >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2964

Title: Phân tích diễn ngôn phê phán trong giáo dục: Hình ảnh tư tưởng nào được xây dựng qua ngôn ngữ của một giáo trình dạy tiếng Anh
Authors: Cao Duy, Trinh
Keywords: diễn ngôn phê phán
Ngôn ngữ Anh
Issue Date: 13-Feb-2014
Abstract: Về đề tài: Critical Discourse Analysis in Education: What Ideological Image Does an English Course-book (American Headway 4, 2005) Create through Its Language? (Phân tích diễn ngôn phê phán trong giáo dục: Hình ảnh tư tưởng nào được xây dựng qua ngôn ngữ của một giáo trình dạy tiếng Anh (American Headway 4, 2005)?
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2964
ISSN: ULIS
Appears in Collections:3.1 Luận án

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tom tat LA Web.doc34.5 kBMicrosoft WordView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback