DSpace
 

ULIS >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 2233 to 2252 of 2569
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
22-Apr-2011WebQuest_Assignment_frances.gunnison_snhu.edu_Let_s_See_the_WorldTTCNTT, DHNN
2009WECHSELSPRÄPOSITION “in” IM DEUTSCHEN UND IHRE ENTSPRECHUNGEN IM VIETNAMESISCHENNGUYỄN THỊ, NGÂN
2010WHAT IS OUR OBJECTIVE?NGUYEN THU HUONG
2009WHAT MAKES KOREA TICK?NGUYEN HOA
2010WHAT MAKES KOREA TICK?NGUYEN, HOA
2009WHAT MAKES KOREA TICK?NGUYEN HOA
2009WHAT MAKES KOREA TICK?Prof. NGUYEN HOA
2007WHAT STANDARDS ARE APPLICABLE TO BUILD A SUITABLE ELECTRONIC LECTURES MANAGEMENT SYSTEMNguyen Ngoc Luu Ly
2008Why global English may mean the end of ‘English as a Foreign Language’David Graddol
2009WHY IS ACTION RESEARCH SUITABLE FOR EDUCATION?Tran Thi Thu Hien
2009Why is action research suitable for education?Tran Thi Thu, Hien
2010Winpitch LTL et le renouvellement de l’enseignement des éléments prosodiques d’une langue étrangèreTran Thi, Minh Thuc
22-Apr-2011WordProcessingProject_InstructionTTCNTT, DHNN
2008WORDS AND MEANS OF WORD FORMATION IN VIETNAMESENguyen Lan Trung
2010World Englishes implications for ELT in Philippine Public SchoolsIsabel Pefianco Martin
2005Would it be more appropriate to talk about teaching English for intercultural communication than about teaching English as a Lingua Franca?-
2008Xã hội Pháp thế kỷ 20 qua lăng kính của một số nhà văn Pháp đương đạiNguyễn Vân, Dung
2009XÁC MINH TÍNH GIÁ TRỊ CỦA KÌ THI NÓI CUỐI KÌ CHO VIÊN NĂM THỨ 2, KHOA ANH, TRƯỜNG ĐHNN - ĐHQGHNĐẶNG THU TRANG
2010xây dựng bài thi pet (chuẩn b1-CEF) phù hợp với trình độ sinh viên năm thứ nhất khoa SPTA- trường ĐHNN- ĐHQGHNnguyen tuan, anh
2009Xây dựng các chủ đề phiên dịch cho chương trình thực tập phiên dịch tiếng Anh tại Trường ĐHNN-ĐHQGHNLê Cẩm, Thủy
Showing results 2233 to 2252 of 2569
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback