DSpace
 

ULIS >

Browsing by Subject

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Order: Results/Page
Showing results 1 to 20 of 2188
 next >
- Tăng cường khả năng tiếp nhận thông tin;
- Fundamental theoretical issues in applied linguistic research
 日本語聴解の難しさ・聞き取れない原因及び聴解教育に関する卒業生の意識調査
" Tìm hiểu quá trình vận dụng sáng tạo nguyên lý thống nhất giữa lý luận và thực tiễn của Đảng và Nhà nước ta thông qua công tác giáo dục tư tưởng trong thời kỳ đổi mới"
"Phân tích đối chiếu câu tiếng Việt với câu tiếng Anh - Nga - Pháp - Trung"
"Phân tích đối chiếu động ngữ tiếng Anh - tiếng Việt (trên bình diện Ngữ pháp - Ngữ nghĩa - Ngữ dụng)"
(1) how learners approach learning, both in and out of classrooms, and (2) the kinds of strategies and cognitive processing they use in second language acquisition
(Imperialism of Communicative Language Teaching and Possible Resistance Against it from Teachers in Vietnam as an English Foreign Languages Context)
‘Zhe / na’ trong tiếng Hán - đối chiếu với tiếng Việt
’L’analyse des erreurs de prononciation des étudiants en 1ère année de l’école du Tourisme d’Hanoi
“2+2”国际合作办学模式管理刍议
“A study on the equivalence between English and Vietnamese translation of insurance terms in US health insurance
“English for Electronics and Telecommunications
“How to Improve Reading Comprehension of the 10th-Form Students at Le Hong Phong High School”.
“UNE FAÇON D’ABORDER LES MESSAGES PUBLICITAIRES : LES PUB ET LEURS SPÉCIFITÉS DISCURSIVES
“有X于”的句法语义特征及其教学
“理论与实践相结合”- 汉语语言课教学新模式
“给予”类三价动词构成的句式 及其论元缺省的认知解释和教学策略
「は」と「が」
『中級日本語』を使った読解から作文指導へ ~e-learning教材JPLANG中級「表現練習」について
Showing results 1 to 20 of 2188
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback